(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Відділ гуманітарної політики Брагинівської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області;
вул. Шкільна, 7, с.Богинівка, Синельниківський район, Дніпропетровська область, Україна, 52705.;
код за ЄДРПОУ – 43974145;
категорія замовника – органи місцевого самоврядування.
Вид процедури: відкриті торги.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-10-011702-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-10-011702-a
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
«ДК 021:2015 – 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб».
Потреба у закупівлі послуги «Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних елементів покрівлі будівель» зумовлена необхідністю забезпечення виконання протипожежних заходів у закладах освіти Брагинівської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
№ п/п |
Найменування робіт і витрат |
Одиниця виміру |
Кількість |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах: |
м2 |
|
|
|
м2 |
4773,42 |
|
|
м2 |
3124,00 |
|
|
м2 |
2138,00 |
ВИМОГИ ЩОДО ЯКОСТІ:
1. Роботи виконуються з використанням вогнезахисних засобів, матеріалів та обладнання Виконавця, якісно та у встановлені терміни відповідно до вимог законодавства України.
2. Робочі розчини суміші наносити згідно Регламенту робіт з вогнезахисту. Регламент робіт з вогнезахисту затверджується виробником вогнезахисного засобу.
3. Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищ засобами вогнезахисту, повинна забезпечити ІА групу вогнезахисної ефективності, про що Учасник надає підтверджуючі документи у складі пропозиції.
4. Вогнезахисна обробка проводиться за допомогою просочувальної вогнебіозахисної суміші «ECOSEPT 450-1» або еквівалент.
5. Якість матеріальних ресурсів, що використовуються при виконанні робіт, має відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості відповідно до вимог законодавства України. На матеріальні ресурси, що використовуються при виконанні робіт, Виконавець повинен надати належним чином засвідчені виробником копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо їх безпеки та можливості використання. Розрахунок надається за 1м2 та загальна сума з детальним описом робіт, що пропонуються.
6. Для підтвердження якості складу суміші Учасник до пропозиції надає наступні документи:
копію Сертифікату відповідності на засіб для обробки деревини будь-якого акредитованого сертифікаційного центру;
копію Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
ліцензію на проведення робіт по вогнезахисному просочуванні деревини.
У складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист виробника вогнезахисної суміші про гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші для даної закупівлі в строк та в обсягах, необхідних для виконання робіт, передбачених даною документацією.
7. Перевірка відповідності вогнезахисту вимогам Регламенту, нормативно-технічним документам та якість виконаних робіт проводиться Виконавцем лабораторним випробуванням після одержання Замовником повідомлення від Виконавця про закінчення робіт.
8. Виконавець письмово гарантує якість виконаних робіт та можливість експлуатації вогнезахисного покриття дерев’яних конструкцій за призначенням протягом гарантійного терміну, який становить не менше 7 (семи) років з дня їх прийняття Замовником.
9. Роботи повинні виконуватись відповідно до вимог охорони праці, екології та пожежної безпеки.
10. Матеріали, які пропонуються учасником, повинні бути новими, та такими, що не були у використанні, про що у складі пропозиції має бути надано гарантійний лист. Гарантія на виконані роботи не менше 7-ми років, про що у складі пропозиції має бути надано гарантійний лист.
Примітка:
1. Витрати учасника пов’язанні з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (у тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Послуги надаються з дотриманням правил безпеки. Час надання послуг узгоджувати з керівником закладу.
До ціни пропозиції (договірної ціни з пояснювальною запискою) надаються усі розрахунки (за необхідності), які є її складовими, а саме:
· Локальний кошторис (кожен заклад – окремий розділ);
· Відомість ресурсів до локального кошторису (ІМДЦ – електронний варіант);
· Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів (за необхідності);
· Загальновиробничі та адміністративні витрати.
Договірна ціна надається в паперовому та електронному (ІМДЦ) варіантах.
2. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи (послуги), запропоновані на конкурсні торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
3. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язанні з укладанням договору.
4. Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Замовника, що узгоджується офіційним зверненням. За результатами огляду складається акт або довідка за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт або довідку разом з іншими документами.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 258886,00 гривень з ПДВ.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, методом розрахунку очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДБН А.2.2.3-3:2014.